7. tammikuuta 2013

Sairastelua/kuskailua/unohduksia/ostoksia

Heippa pitkästä aikaa! Tässä on kerenny tapahtumaan vaikka mitä. Eli nyt on kortti taskussa ja olin Juhalle lauantaina kuskina, sunnuntaina oltiin molemmat tosi väsyneitä, kun tuli ajeltuu melkeimpä koko yö. Mutta silti jaksettiin vielä sunnuntai-iltana käydä Annikan kanssa leffassa kattomassa Piin elämä ja samalla reissulla kierreltiin hieman vaateliikkeitä, mukaan sieltä tarttu vain uusi laukku! Kulta päätti yllättää miut siten että, oli ostanu pinkin ruusun ja sen lisäksi meille 50 tuumasen telkkarin, olin iha ihmeissäni kun tulin koulusta kotiin! Mutta sitten ei niin iloisiin asioihin, unohin täysin miun verkkopankki tunnukset ja miun ois pitäny maksaa vuokra jo 4pv, mutta onneks pääsen tänään käymään pankista uudet tunnukset. 

Oon ollu nyt kaks päivää sairaslomalla, kun kurkku on niin kipee että puhuminenkin käy hankalaks ja kuumettakin nostaa, silti huomenna on pakko mennä kouluun kun, meillä on kiesaa ja sieltä ei vaan yksinkertaisesti voi olla poissa. Kuvasaldo mulla on aivan mitätön kun en oo kameraa kulettanu mukana missään, mutta toivotaan että seuraavassa postauksessa ois reilummin kuvia! Hyvää tiistaita kaikille ja yrittäkää välttyä flunssalta 

Cubus / Normaalihinta 34,90€ / Alennuksessa 17,45€

8 kommenttia:

  1. Ihana toi laukku! :)

    http://anythingcanhappen-jonna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jonna! :) Oonkin jo siun blogin innokas lukija!

      Poista
  2. Voi, oon kateellinen tuosta laukusta! :o phiu, itellekin tarviis kunnon laukun! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katselin itelleni jo pitkään ennen tuon laukun hankkimista uutta laukkua, mutta tuo oli pakko saada kotiin! :) Ja oon ollu tosi tyytyväinen!

      Poista
  3. Hei siulle on miun blogissa haaste :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva! Pitää käydä ottamassa haaste vastaan :)

      Poista