16. tammikuuta 2013

Haastetta!

Sain Selinalta kivan haasteen, mutta oon tehny tämän jo kerran aikasemmin, niimpä kerron itsestäni vielä tarkemmin. :) Vastaan ensin 11 kysymykseen jotka haastajalta sain, sen jälkeen haastan 11 uutta bloggaajaa ja keksin heille uudet 11 kysymystä.



11 Faktaa:

1. Opiskelen Hotelli-,ravintola-catering alalla kolmatta vuotta, mutta poissaolojen takia menee aika pitkälle neljättä vuotta.

2. Oon ollu aina tosi huono koulussa, varsinkin matikassa. Sain kokeista aina 4-6 ja siks en ymmärrä miks oon valinnut tämän alan kun meen vieläkin ihan lukkoon jos minun pitää kassan kanssa olla missään tekemisissä.

3. Miulla on paljon ihania ystäviä joille voin kertoo huolet ja murheet, en vaihtais mihinkään. Tehdään aina mitä hulluimpia juttuja yhessä ja voi niiden päähänpistojen & naurun määrää.

4. Juha on mulle parasta miun elämässä, en vois enää kuvitella päivääkään että en heräis sen vierestä. On vaan ihana tunne kun on lähellä joku joka oikeesti rakastaa ja välittää. Eli miulla on maailman paras poikaystävä.

5. Miulla oli ennen tosi, siis tosi huonot välit miun isään, mutta kun muutin kotoa pois niin asiat on vaan loksahtanu paikoilleen ja voin sanoo että miulla on maailman paras isi 

6. Voin sanoo olevani melkein kaikki ruokainen, mutta vaan yks ruoka saa aikaan kakomisrefleksin, maksakastike! Tykkään maksalaatikosta aika paljonkin mutta missään muussa muodossa en voi sietää maksan makua/hajua.

7. Oon tosi mustasukkasta sorttia, mutta oon aika hyvin päässy eroon siitä kamalasta tavasta. Pahimmillaan se meni äärimmäiseen vainoharhaisuuteen jolloin miun kanssa ei todellakaan ollut helppo olla.

8. Ennen näin paljon painajaisia, mutta ne on vähentynyt vuoden aikana melkeimpä olemattomiin. Nykysin näen vaan painajaista jos on ollut riitaa jonkun läheisen ihmisen kanssa.

9. Rakastan sisustamista, innostus sisustamiseen alko siitä kun päästiin muuttamaan Juhan kanssa ensimmäiseen virallisesti yhteiseen asuntoon ja rupesin laittamaan kämppää meidän näköseks. Kun muutettiin sitten toiseen (nykyiseen) asuntoon niin ollaan molemmat ennemmä kuin tyytyväisiä tähän!

10. Kahden vuoden aikana oon rakastunu aivan kokonaan korkokenkiin, mulla löytyy kaapista aivan järjetön määrä kaikenmaailman korkkareita, mutta jostain syystä ne tuppaa unohtumaan sinne kaapinpohjalle. Kouluun on yksinkertaisesti paljon kivempi heittää vain tennarit jalkaan.

11. Rakastan myös ruusuja aivan älyttömästi! On aivan ihana tunne tulla koulusta kotiin kun Juha on käynyt ostamassa ruusukimpun! Melkein joka kuukauspäiväkin se tuo ruusuja ja minä pöhelö, hyvä että muistan meidän kuukauspäivää.


11 kysymystä minulle:

1. Kenen kanssa jaat ilot ja surut?
- Sinin kanssa jaetaan aivan kaikki ilot sekä surut, jopa sellaiset asiat mistä ei tulis mieleenkään puhua muille.
2. Mikä on elämäsi suurin saavutus?
Varmaan se että oon päässy yli kaikista entisistä murheista ja oon kasvanu niiden avulla paljon henkisesti ja yrittäny olla muutenkin parempi toisia ihmisiä kohtaan. Oon ottanu opikseni kaikista virheistä mitä on tullu ennen tehtyä.
3. Millainen kuvittelet olevasi 15 vuoden päästä?
Muuta en tiedä kun, sen että tarjoilijan hommia silloin en ole tekemässä. Mutta toivoisin että mulla Juhalla ois pari lasta ja asuttais jossain kivassa omakotitalossa.
4. Millaisessa paikassa olet kasvanut lapsuutesi?
Oon kasvanu koko lapsuuteeni tuppukylässä Enossa. Asuttiin kivassa omakotitalossa jossa oli koulut ja kaikki lähellä. Paljon vietin myös aikaa mummolassa jossa tunsin olevan enemmän kuin turvassa.
5. Oletko käynyt kenenkään julkkiksen keikalla?
En oo tainu käydä, kun joskus paljon nuorempana uniklubin keikalla :'D Ei ainakaan nyt tule mieleen.
6. Asutko vielä vanhempiesi kanssa?
En asu, asutaan Juhan kanssa Enossa suhkot isossa kaksiossa :)
7. Mitä harrastat/olet harrastanut?
Tällä hetkellä en harrasta pahemmin mitään muuta kuin juuri tätä bloggailua, mutta oon harrastanu ratsastusta, jalkapalloa ja tanssia.
8. Kuinka vietät mieluiten vapaa-aikaasi?
Juhan ja kavereiden kanssa juhlien ja blogin parissa.
9. Haluatko tulevaisuudessa lapsia?
Kyllä, ainakin 2
10. Millä tavoin herkuttelet?
Yleensä sipsipussi eksyy kainaloon.
11. Tykkäätkö juhlapyhistä, esim. joulusta?
Rakastan joulua, uutta vuotta ja juhannusta!

11 kysymystä haastetuille:
1. Kolma asiaa jotka ottaisit mukaan autiollesaarelle?
2. Kerro yksi tulevaisuuden suunnitelmasi?
3. Haluatko tulavaisuudessa lapsia?
4. Paras lapsuuden muistosi?
5. Kadutko mitään menneitä asioita?
6. Mistä ammatista haaveilet?
7. Ikävöitkö ketään tällä hetkellä?
8. Monta paria kenkiä sinulla on?
9. Lempi/inhokki ruokasi?
10. Missä luulet asuvasi 20 vuoden kuluttua?
11. Mitä tv-sarjoja seuraat?

11 Haastettua:
 En haasta tähän nyt ketään, kun oon suurriman osan jo edellisellä kerralla haastanut. Jokainen tehköön jos haluaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti