10. joulukuuta 2012

Kuulumisia/Meikkejä

Heippa pitkästä aikaa! Oon ollu tosi laiskalla tuulella tän blogin suhteen viime aikoina, kun ei oo tullu kannettuu kameraakaan missään mukana, mutta jatkossa lupaan olla aktiivisempi. Huomenna pitää käydä kahtelemassa joululahjoja ja kotiin jotakin pientä. Teitä lukijoita on tullut taas kivasti lisää joten, kiitos teille ihanille!  On jälleen kerran huippu viikonloppu takana kun Sini ja Jarno tuli piristämään meidän lauantai-iltaa, vaikka illan/yön aikana kerkeskin tulemaan pari muuttujaa :) Harvinaisen vaikeeta seurata samalla elokuvaa ja kirjottaa tänne jotakin järkevää, niimpä taidan mennä sohvalle löhöämään elokuvan pariin, heippa kaikille ja muistaakahan pukeutuu lämpimästi tulevia pakkasia varten! :)

Parasta synkissä talvi-illoissa on paljon kynttilöitä!<3

Kulta kävi ostamassa meille jouluvaloja, mutta ei olla saatu aikaseks laittaa vielä paikalleen.

Äiti päätti yllättää ja oli tilannu mulle meikkejä, kun tiesi että on aika vähiin päässy :)



4 kommenttia:

  1. Onks toi puuteri hyvää? Sellaisia on niin vaikea löytää, mulla näyttää aina siltä kuin ois kauheesti pakkelia naamassa kun vähänkin sudin puuteria, ja iho alkaa muutenkin heti taas kiiltää... Kauhea homma löytää sopiva puuteri :D

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miun mielestä tuo puueti on ihan loistavaa :) Minulla iho ei rupea kiilumaan koko päivän aikana tuon ansiosta! :)

      Poista
  2. oliks sul ne kirjalliset? Kui meni?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olihan mulla :) Toisella kerralla meni läpi!

      Poista